BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, November 28, 2009

cuti-cuti aloq setaq...


Seminggu sebelum raya aidiladha saya sempat p bercuti ke alor setar..org len p bekerja saya p menumpang bercuti...hehe sorii ya abang Hasbullah....tapi memang best walaupun sat ja ..apa yang pasti,sempatla p 'shopping sakan' kat sebuah kedai ja kat pekan Rabu (haha sebab terpengaruh ngan m cik penjuai yg friendly tu maka abes duet kat 1 kedai ja)..saya beli ikan pekasam,rojak Mak Bee,ikan sepat ronggeng,acar buah,rempah kari ikan n daging,heee kan banyak tuu...


ada juga p jalan kuala kedah,kononnya nak tengok sunset,hehe tapi tak jumpa...silap tempat kut p time tu..tapi kan dekat tengah2 kawasan kampung area situ tetiba ada jambatan high-tech melangit,heee sampai ade orang rasa gayat lalu atas tu...


lepas tu,sempat juga p pekena laksa yang glamour kat kedah ni..laksa teluk Kechai...maybe yang specialnya sebab ada sambal nyok tu kut..hee ntah...yang pasti,saya dan hubby pulun makan sate kat situ...kuah kacang dia memang sedap...

apa pun,walaupun hanya 4 hari di Alor setar,saya rasa seronok dan makanan2 kat kedah pun memang sedap-sedap..org kedah pun friendly..dan tumpang happy dapat tumpang bekerja di dalam 'bilik kaca'....credit for Proton Alor Star dan semestinya my hubby..=)

0 comments: