BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 5, 2009

2nd Darus Sakinah...

Alhamdulillah Ya Rahman...
After 1 months hidup sebagai 'nomad' ,at last berjaya sewa bilik ini buat semntara waktu..dan inilah yg mampu saya cari utk mewujudkan kembali new Darus Sakinah buat kami selepas di UK.Kebetulan pulak,dapt bilik ni hari yg sama my hubby dtg semula ke klantan ditemani ayah..Mungkin rezeki ayah juga ni mudah utk menginap malam tu =)..

Bila mengenangkan blk dari hari pertama sampai ke klntan till dpt bilik sewa ni smlm,Allah ja yg tau peritnya nak dptkan tmpt penginapan di Kelantan dgn kadar sewa yg munasabah dan mampu utk kami yg baru nak mula membina kehidupan berfamily independently ni...
Mmg sebulan sebelum ni,kwn2 di USM sgt byk membantu terutamanya Amalina,Nuyu dan Nik..di samping sokongan dari hubby yg ada jauh time tu dan family..Alhamdulillah n thanks a lot for all ur kindness n hospitality..

Hee tapi yg nak dikongsikan di sini sbnrnya ialah Darus Sakinah sekarang...Betui2 rasa suasana kampung..dgn adanya tangga hijau ke bhgn ats yg mmg macam tangga di kg cukup buat saya n hubby rs happy dan selesa tggl di bilik ni =)...3 words yg plg sesuai tuk describe keadaan kt sini:tenang,fresh,sunyi..bila malam pulk tu dgr bunyi cengkerik..pastu ada binatang jalan ats atap + bunyi unggas2 hutn..=) rasanya mcm dah fall in love ja dgn 2nd Darus Sakinah ni,hee..

Pape pun,InsyaAllah puasa kali ini kami akan berpuasa bersama2 di sini dgn selesa krn dah mula settle down wpun sementara..=)


1) 1st pic ialah dalam bilik...
2) beruk depan bilik...ade 2 ekor..yg depan tu aktif betui..nasib baik de rantai..kalau tak mau kacau org =p

0 comments: