BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 5, 2009

My beloved family...

dari kiri : my loving hubby,saya,mak (Pn Fatimah),ayah(En Baharuddin),adik ke6(Tolhah-UM Nilam Puri)
depan dari kiri:adik ke7(az zubair-Maahad Tahfiz Sains Al-Bustamam Tanah Merah),adik ke9(aisyah-darjah5),adik ke10(anisatun-darjah 4),adik ke7(solehah-form 1),adik ke11(farid-darjah 2)
hee dan yg sy pgg ,plg kecik tu adik bongsu saya Hadi...umo 6 tahun..besa dah adik kecik saya...=)
Kali ni saya nak perkenaikan family saya yg byk memberi moral support pd saya as isteri,menantu,k.long n yong..Kut2 Kalau-kalau terserempak tgh jalan dgn kesemua wajah2 ini,merekalah sebahagian dari hidup saya selama ni =)
Pic atas ni amik sebelum nak pulgkan jubah konvo..sebelum plg kene pulun posed,baru berbaloi hee...mak n ayah pun sy suh pakai tuk bergamba..kejayaan saya kejayaan mereka jgk =)pic ni pula time raya tahun lepas,raya pertama dgn hubby..di rumah saya..
yg plg depan adik perempuan sy plg besar;asma (UKM) n Ngah (UM)..
yg tunjuk peace tu jannah n yg tdg peach tu yati..(adik ipar)yg blkg adik btdung hitam tu adik ke 5 (Abu Ubaidah-KISDAR)..yg len2 tu dah kenaikan awai td,hee..tp de sorg yg takde time tu iaitu adik yg ke4 (Luqman-UNIMAS)..ry pertama dia sbg perantau,cian luqman..thn ni pun x dpt blk...huhu..

ni la luqman...bakal dr 2 thn lagi iallah..

2 comments:

Anonymous said...

Siannyer luqman...doakan dia berjaya jdi doctor...

HasDila85 said...

Ameen...